FAQ

 

Pliki prosimy przesyłać w następujących formatach: PDF, TIFF, TIF, ZIP, AI.

Wytyczne do plików znajdują się tutaj: 

https://druk-24.com.pl/jak_przygotowac_projekt/jak_przygotowac_projekt_/

 

Wszystko zależy od etapu, na którym znajduje się Twoje zamówienie. Do momentu aż plik nie został wydrukowany, istnieje możliwość podmiany go poprzez kontakt mailowy. Jeśli plik już został wydrukowany – nie ma możliwości podmiany pliku graficznego.

 

 

 

 

Jest możliwe przygotowanie projektu z gotowych elementów otrzymanych od klienta, natomiast usługa ta kosztuje od 100 zł netto w zależności od złożoności pliku. Pliki muszą mieć odpowiednią rozdzielczość i być zapisane w odpowiednim formacie. Szczegółową wycenę otrzymasz po skontaktowaniu się mailowo: sklep@druk-24.com.pl

 

 

 

Tak, istnieje opcja odbioru własnego zamówienia pod adresem Jasińska 19, 62-025 Siekierki Małe.

Możliwość odbioru zamówienia osobiście jest w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku.

 

 

 

Istnieje możliwość zmiany adresu dostawy wyłącznie przed terminem wysyłki zamówienia. Poprawny adres proszę podesłać na adres: sklep@druk-24.com.pl wpisując w temacie Numer Zamówienia którego ten adres dotyczy.

 

 

 

 

Tak. W zakładce „Dane” podczas składania zamówienia proszę wybrać opcję „Wysyłka na wiele adresów”.

 

 

Każde zamówienie wysyłamy w opakowaniu z kartonu z naklejonym listem przewozowym na kartonie.

 

 

Zamówienia wysyłamy kurierem GLS lub UPS. Ze względu na ograniczenia techniczne nie ma możliwości wyboru firmy kurierskiej. Jednakże zapewniamy, że robimy wszystko by klient za przesyłkę zapłacił możliwie jak najmniej.

 

 

Tak, istnieje taka możliwość. W polu nadawca wpiszemy twoje dane. Na etapie „Dane” proszę wybrać opcję „Zmień adres nadawcy”.

 

 

Data wysyłki jest pokazana przy każdym produkcie. Standardowo po otrzymaniu listu przewozowego, GLS jak i UPS ma 48h na doręczenie paczki do klienta.

 

 

O zwrocie poinformujemy Cię mailowo. Po uregulowaniu płatności nadajemy zamówienie ponownie. Jeżeli nie otrzymamy odpowiedzi zwrotnej w ciągu 30 dni – praca zostanie zutylizowana

 

Brak tematów!

Zwrócenie produktu jest możliwe gdy widnieje wada, która wystąpiła po naszej stronie. Nie jest możliwe zareklamowanie produktu ze względu na jego projekt graficzny. Zamówienie robione pod klienta (plik graficzny) nie podlega zwrotowi.

 

Akceptujemy Płatności PayU, Przelewy24, Płatność Przelewem tradycyjnym, Google Pay, Apple Pay, karty VISA oraz MasterCard

 

 

Nie, nie ma takiej możliwośći.

 

 

 

Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu: +48 501 215 182 lub pod adresem email: sklep@druk-24.com.pl

 

 

 

Czas realizacji zamówienia jest każdorazowo prezentowany w danym produkcie.

Liczony jest od momentu przesłania naszej firmie odpowiednio przygotowanego do druku pliku graficznego i zaakceptowaniu go przez nas oraz zaksięgowaniu płatności (wystarczy podesłanie potwierdzenia płatności na adres sklep@druk-24.com.pl)

 

 

Jest to przewidywany czas realizacji zamówienia. Szacowany czas realizacji jest realnym czasem realizacji zamówienia, jeśli od razu składając zamówienie dodamy do niego poprawny plik graficzny, który automatycznie zostanie zaakceptowany przez system lub dział graficzny. W innym przypadku, kiedy dodanie pliku nastąpi w późniejszym terminie, termin ten zostanie przesunięty