Firma Druk-24.com.pl specjalizuje się w produkcji systemów identyfikacji wizualnej wspierających promocję marki. Warunki ogólne mają zastosowanie do wszystkich zamówień na dostawy towarów i usług złożonych przez osoby fizyczne, jak i firmy, za pośrednictwem strony internetowej druk-24.com.pl. W przypadku transakcji handlowych z przedsiębiorcami i osobami prawnymi prawa publicznego, mają one również zastosowanie do wszystkich przyszłych stosunków handlowych, nawet jeśli nie są wyraźnie uzgodnione ponownie. Wszelkie rozbieżne warunki klienta są sprzeczne z niniejszym regulaminem.
Do celów niniejszych Ogólnych Warunków:
"Klienci" - osoby korzystające z usług druk-24 pod adresem www.druk-24.com.pl;
"usługa" - wszystkie rodzaje usług, w szczególności usługi i roboty, a także dostawa i dostawa robót;
"www.druk-24.com.pl" - całe strony internetowe, na których druk-24 oferuje swoje usługi, w szczególności strony dostępne pod adresem www.druk-24.com.pl;
"Rejestracja" - pierwsza rejestracja i dopuszczenie do stałego korzystania z www.druk-24.com.pl;
"hasło" - kombinacja cyfr i/lub liter, która po zarejestrowaniu, w połączeniu z adresem e-mail, umożliwia klientowi dostęp do serwisu;
"Konto" - osobiste konto użytkownika klienta, do którego klient otrzymuje dostęp po wprowadzeniu adresu e-mail i hasła;
"dni robocze" - od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni wolnych od pracy;
"zwykłe godziny pracy" - od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 16:00.
Oferta ta jest przeznaczona dla przemysłu, handlu, rzemiosła i handlu. Wszystkie ceny są cenami netto i podlegają podatkowi VAT. O ile wyraźnie nie zaznaczono inaczej, ceny artykułów przedstawionych na zdjęciach dotyczą jedynie produktów, a nie ich zawartości, akcesoriów lub dekoracji.
Podane ceny zawierają opakowanie, jednorazową wysyłkę do klienta i ustawowy podatek VAT, chyba że w potwierdzeniu zamówienia stwierdzono inaczej. Cena nie obejmuje podatków, ceł i należności w przypadku dostawy za granicę. Koszty wynikłe z późniejszych zmian danych przez klienta są obliczane oddzielnie.
Wszystkie towary pozostają własnością firmy Druk-24 aż do całkowitej zapłaty.
Zamówienia na usługi i produkty Druk-24.com.pl mogą składać tylko klienci zarejestrowani pod adresem www.druk-24.com.pl. Rejestracja odbywa się poprzez wprowadzenie wymaganych danych w formularzu internetowym. Rejestracja kończy się kliknięciem przycisku „Rejestracja”.
Druk-24 zastrzega sobie prawo do odmowy rejestracji bez podania przyczyny, jeśli spełnione są wszystkie warunki wstępne.
Komunikacja z klientem odbywa się głównie za pośrednictwem poczty elektronicznej. Klient powinien zadbać o to, aby jego adres e-mail był prawidłowy i aktualny, aby zapewnić otrzymywanie wiadomości. Klient ma obowiązek niezwłocznie powiadomić Druk-24 o wszelkich zmianach adresu e-mail.
Klient nie może wprowadzać ustawień do swojego programu pocztowego, które uniemożliwiają otrzymywanie wiadomości e-mail lub blokują potwierdzenia wiadomości (np. poprzez folder spam).
Klient składa zamówienie na produkt poprzez wybór produktu i określenie jego ilości na stronie internetowej. Następnie pojawiają się informacje o cenie oraz warunkach dostawy.
Podsumowanie danych zamówienia znajduje się na ostatniej stronie procesu zamówienia oraz w zakładce „Mój koszyk”. Klient ponosi odpowiedzialność za poprawność danych. Proces składania zamówienia kończy się kliknięciem przycisku „Zamówienie”.
Po zrealizowaniu zamówienia klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia drogą mailową. Potwierdzenie to nie oznacza jeszcze akceptacji zamówienia, lecz jedynie gotowość Druk-24 do realizacji. Umowa staje się wiążąca po zaksięgowaniu płatności na rachunku Druk-24.
Klient zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia danych w przesłanym przez siebie pliku przed jego przekazaniem do Druk-24.
Kontrola plików przez Druk-24 dotyczy wyłącznie:
trybu koloru,
rozmiaru wydruku.
Nie obejmuje natomiast kontroli danych, takich jak:
błędy w pisowni,
rozdzielczość pliku,
błędy w treści,
błędy w układzie,
renderowanie kolorów,
jasność, kontrast,
błędy czcionek.
Wszelkie informacje na temat prawidłowego przygotowania plików są dostępne w zakładce „Przygotowanie plików do druku”.
Ryzyko związane z błędami w druku wynikłymi z nieprawidłowych danych przesłanych przez klienta ponosi wyłącznie klient.
Zwroty produktów standardowych
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru, bez podania przyczyny, w przypadku zakupu produktów standardowych (niebędących wyrobami produkowanymi na indywidualne zamówienie). Aby skorzystać z prawa do zwrotu, klient powinien poinformować Druk-24 o swojej decyzji wysyłając formularz odstąpienia od umowy na adres e-mail sklep@druk-24.com.pl. Koszt zwrotu towaru ponosi klient. Produkt musi być odesłany w stanie niezmienionym, nieużywanym, z kompletnym opakowaniem.
Wyjątki od prawa do zwrotu
Prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku towarów wykonanych na indywidualne zamówienie, takich jak produkty spersonalizowane (np. nadruki, projekty graficzne), zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta. Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi, chyba że produkt okaże się wadliwy z winy Druk-24.
Reklamacje
Reklamacje dotyczące wad fizycznych towaru lub niezgodności z umową należy zgłaszać niezwłocznie po ich zauważeniu, nie później niż w terminie 24 godzin od otrzymania przesyłki, wysyłając e-mail na adres sklep@druk-24.com.pl.
Druk-24 rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od jej otrzymania.
Jeśli reklamacja zostanie uznana, Druk-24 dokona zwrotu środków w ciągu 14 dni roboczych od dnia akceptacji reklamacji. Zwrot środków nastąpi przy użyciu tej samej metody płatności, którą klient wybrał przy składaniu zamówienia, chyba że strony uzgodnią inaczej.
Można zapłacić z wyprzedzeniem na konto bankowe Druk-24. W przypadku płatności przelewem, umowa o zapłatę może zostać zawarta po uzgodnieniu z klientem.
Płatności należy dokonać w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania faktury. W przypadku opóźnienia, Druk-24 ma prawo przekazać sprawę agencji zajmującej się windykacją.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w tym w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
W przypadku ewentualnych sporów powstałych na tle niniejszego Regulaminu, Strony dążyć będą do ich polubownego rozwiązania. W razie braku możliwości osiągnięcia porozumienia, sprawa może zostać skierowana do właściwego sądu powszechnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.